facebook : mia miaa (mia)

facebook : mia miaa (mia)

duminică, 18 decembrie 2011

Povestea mea

m'am nascut pe datat de 21.11.1997 intr'o dimineata la ora 8:00...ok. povestea mea e foarte lunga,asadar voi incerca sa fac un rezumat ☺sau ceva mai scurt decat un rezumat. pana la varsta de 4 - 5 ani eram un copil plin de iluzii,sperante,dorinte,idealuri,vise si toate cele,pana cand intr'o zi la gradinitza,au venit 2 profesoare de gimnastica artistica.una mai in varsta ,iar alta mai tanara.au luat cateva fete,iar eu eram curioasa sa vad de ce au venit.s'au uitat la corpul nostru  si ne-au chemat al sala de gimnastica.am ajuns acasa si m-am rugat de tata foarte mult sa ma lase sa merg si ma rugam si ma rugam pana cand a spus : DA.eram atat de fericita.am inceput sa fac gimnastica de performanta,mergeam in cantonamente vara si iarna si era destul de greu pentru un copil sa faca exerciti atat de grele . cand mergeam la sala si nu faceam ceva bine aveam de-a face cu palmele doamnei profesoare "colac luiza" care m-a si selectionat la gimnastica.cateva zile eram plina de vanatai sau urme ale palmelor sale.nu va ganditi ca am trecut foarte repede peste toate acestea,ci dimpotriva am trecut cu greu,am trecut peste toate singura.am facut gimnastica aprox.10 ani.acum am 14 ani.ma mandresc ca am facut acest sport superb ,dar atat de dificil ,ca am castigat medalii ( 20 de medalii ). m-am lasat din cauza problemelor de sanatate ,astfel am ajuns sa ma ingras si totul s'a destramat.
aici sunt eu la varsta de 8 ani ...cred...la un concurs  de la deva
....................................................................................................................................................................acum totul e bine.e chiar foarte bine si ma bucur ca am o experienta extraordinara as spune eu si ca am prieteni foarte buni chiar daca sunt putini.♥



ok...aceasta e o poza cu palma mea rupta...pe cand era in timpul vindecarii, (poza e facuta dupa cateva zile ,dupa ce s-a rupt ).n'am facut poza imediat ce s-a rupt pentru ca n-am vrut sa vi se faca rau ☺ [mana mea era plina de sange]
dupa cum vedeti nu mi-a fost usor deloc.


gimnastica presupune sacrificii...foarte moolte...:(...EXPERIENTA e cuvantul pe care mi l'am
intiparit in minte,in viatza!♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu