facebook : mia miaa (mia)

facebook : mia miaa (mia)

duminică, 18 decembrie 2011

DUMNEZEU

mie mi se intampla de multe ori sa cred ca sunt cea mai urata,ca am prea multe defecte,ca pur si simplu nu am nimic bun.Nu era adevarat,pentru ca nu am cum sa fiu urata,pentru ca nimeni nu e urat/a ,pentru ca toti suntem frumosi/oase ,iar DUMNEZEU nu merita cuvintele "sunt mult prea urat/a" , "n'am nicio calitate" , "n'am niciun talent" etc...DUMNEZEU e in noi,face parte din noi,ne umple sufletele de bucurie si ne ajuta.

Probabil multora dintre voi vi se pare...nu stiu rusine ,adica vi'ar fi rusine sa vorbiti despre dumnezeu,credinta- pentru ca poate vi se pare ca dumnezeu nu mai conteaza asa mult sau pentru ca nu prea auziti foarte multi oameni vorbind de el . dar dumnezeu exista,iar el ne'a facut , ne'a ajutat sa trecem peste multe incercari pe care tot el ni le'a pus in cale pentru a vedea daca noi credem in el si multe altele.

DUMNEZEU e
bun
drept
intelept
protector
atent
extraordinar

Sa stiti ca si eu ma intrebam mai demult: "de ce ne'a facut dumnezeu?"...ca apoi sa gasesc : niciun raspuns destul de bun.

ma gandesc ca probabil a facut PAMANTUL pentru ca NOI sa intelegem ce e VIATA si mai ales sa facem DIFERENTA DINTRE BINE SI RAU.

din pacate si raul exista,iar pe noi dumnezeu ne'a lasat sa alegem,iar din pacate de cele mai multe ori alegem gresit,alegem rau,ca apoi sa ne dam seama ca nu am ales ce trebuia si sa ne intoarcem inapoi la EL,la DUMNEZEU pentru ca el ne iarta,daca noua chiar ne pare rau.

nu stiu foarte multe despre dumnezeu,dar am scris ceva din cate stiu eu si cate putin din ce am invatat eu pe parcursul celor 14 ani de viata pe care ii am.☺

CREDINTA IN DUMNEZEU ♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu